girls night

var i skolan idag mellan 08:30 - 13:00
slutade tidigare idag som ni ser, skulle egentligen slutat 16:00 men fick gå efter datakunskapen.
när vi slutat så tog jag och tjejerna bussen ner på stan, så miss aja g och josefin 2an till sätra precis, så vi gick in på designforum och titta runt och börjde prata om att "flytta hemifrån" och inredning och sådär. satt och snacka om det hela bussen hem, så nu är man ruskigt taggad på att flytta kan jag säga er! men får vänta några år till.. haha.. men vi har iaf bestämt att hon och ja gska flytta ihop när vi flyttar, att vi ska dela på en lägenhet och sådär.  ;) kommer bli perfa. hahah!
när jag kom hem så fixa jag till mitt rum lite, tog upp saker från golvet, bäddade sängen osv. sen så tog jag det allmänt lugnt bara, vid fyra tiden så följde jag med min 6 åriga lilla syster på hennes innebandy träning eftersom mamma hade besökav sin bästavnä som hon haft sedan hon var liten var här och dom har jätte bra kontakt fortfrande, fy vad jag också skulle vilja ha en sån vän!  men iaf, så ställdejag upp på att följa med. och kan säga att det var faktiskt lite roligt att sitta där och titta på alla små barn, dom kan typ ingenting, men dom lär sig.. därför dom är där ;D haha!
nu på kvällen så slingade jag mammas hår, blonda. och tog även lite i mitt hår för det blev färg över. men inga tydliga. tur de! vid 9 åkte mamma och rickard på bio så då blev jag barnvakt. så smsade josefin och frågade om hon ville komma och göra mig sällskap. men då var hon också barnvakt. men skulle bara vara de i 20 min till, så hon kom efter det. vart lite mer snack om att flytta hemmifrån då, och en del annat.
 hon gick nyss precis hem. så nu sitter jag här själv, eller bror min kom hem för en stund sen också.. sen så kommer andreas sen med. kanske om en timme eller så. så han sover här med mig gullponken♥
ne nu ska jag inte skriva mer. hörs imorgon!
puss loveya

Kommentarer
Postat av: sofia

men jag då ? :( ska ni bara lämna mig ? :(

2010-02-20 @ 10:15:29
URL: http://ssofianathalie.blogg.se/
Postat av: emelie

hahaha, flytta med oss du också ;)

2010-02-21 @ 14:20:40
URL: http://eemelielindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0