no one can love you more than I

idag så vaknade jag runt 7, var tvungen att gå upp då eftersom jag skulle duscha nu på morgonen.. jag brukar oftast göra det på kvällarna, men igår hade jag inte ork till det, för jag låg och tittade på paradise! ♥
stod i duschen i 20 min, så var klar  20 över iaf, klädde på mig, fixa till mig, smink och så..
och sedan föna jag håret.   idag blev det curve hår, eftersom  det är mitt naturliga, men jag oftast plattar
så tyckte ag att jag kunde ta en dag med lockigt!
tog 07:50 bussen till skolan, började 08:30 och om jag tar 8 bussen så komer jag alltid försenad, för det är så himla mycket folk som åker med den, och den ska komm till min 08:02 och kommer alltid 10 över..
slutade 1 idag, vi skulle egentligen slutat 16:00 men vi slapp matten och karaktären, så sjukt skönt!
idag gjorde jag mina val till 2an, så tog byggnadsträ i första och måleri i andra. sen så gjorde jag inviduella val  och estetiskt val och sånt med..

Idag efter skolan så tog jag bussen hem till andreas, han vvar redan hemma eftersom jag stannade kvar på skolan och gjorde mina val, när jag kom hem till honom så, tog vi en prommenad med abba, och sedan gick vi till emil's för att köpa med oss mat hem, för min del så vart det chickenbits, och för andreas blev det kebab, men det är inte ovanligt de inte..  när vi kom hem så duka vi upp maten och så, när vi var klara så tog vi ett kostspel, och jag vann som vanligt! not.. hihi, eller några gånger iaf. ♣ ♥ ♦
mamma kom och hämta mig sedan vid 6 tiden, andreas skulle endå åka och träna senare,  så jag orkade inte vara kvar.  när jag kom hem så la jag mig i min säng för så sjukt trött är jag, låg och tittade på barntv med mina småsystrar. höhöh (y)   somnade typ,  och just nu sitter jag här!

alltså jag förstår inte hur mina inlägg kan bli så långa får krupp, ska sluta med det nu på bums!
ingen orkar ju läsa när det är så långt! men men..
ska blir mer inlägg med mindre text  ist!  nice.
 ´
nu ska jag iaf pluggga,  har prov på fredag inom karaktären är om byggkunskap.
jag skulle egentligen pluggat hela dagen, men blev inte så.. typiskt!!
och tyvärr blir det så när man umgås med andreas,  för vi hittar alltid på något som är mycket roligare..
ne men nu ska jag börja!
hörs imorgon mina kära läsare!
puss

ps. jag älskar min andreas så himlahimla mycket!
vad vore jag utan honom?  INGENTING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0