pluggpluggplugg

idag så  började jag i  skolan 08:30 och slutade till 11:30, jätte skönt, för vi skulle egentligen slutat 16:00 idag också..  och imorgon så slutar vi 13:00 ist för 16:00 gud så jag älskar våran mentor!  han är verkigen bäst, lätt bästa läraren jag haft genom åren.. haha! :)
jag och josefin tog bussen ifrån skolan, och hem till mig tog något och käkade eftersom vi inte åt i skolan.
sen så satt vi en stund vid datan och lyssna på music och tittade runt lite.
vi har pluggat lite med som jag egentligen skulle gjort igår, vi läste igenom häftet några gånger för varandra.
men jag kan fortfarande typ ingenting, höh!  så måste plugga ännu mer nu, så ska inte skriva så mycket mer..
kommer säkert få ig på provet, och det här provet är ett prov som man inte får göra om,
så shit hur ska detta sluta?  hhaha,  :D

nej nu blir det pluggeliplugg
skriver kanske mer seanre ikväll.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0