tröttsam dag..

igår kväll så åkte jag ju hem till min lilla älskling och sov! :)  erik och christopher kom ju som sagt, ungefär vid halv 10, hockeyn börja inte förens 01:30, så do msatt och spela xbox  och sådär en stund. sen så spela vi kort allihop,  neger och president. och sedan böejade vi på chicago, men vi hann inte spela klart för hockeyn börja. och jag sa ju som sagt att jag skulle gå och lägga mig då, men så blev det inte ska jag säga er. erik ville att jag skulle vara med på kort sen, för dom ville spela klart. så jag titta på första perioden och lova att vara med i pausen. men då blev det inte klart heller och inte i andra heller, så jag satt uppe och såg hela matchen.. sverige vann iaf med 2-0, om jag minns rätt? ahah efter matchen så gik vi ner och forsatte spela. och då vann jag efter en liten stund bara, så då spela vi neger och president några gånger till. och klockan var sisådär 04:30 då. och då blev alla hungriga, så vi käka fruikost kan man säga halv 5 imorse. sen gick vi upp och dom lira några nhl matcher på xboxet. jag låg och titta på för jag var hur pigg som helst då. jag somna ca. 2 min i tredje perioden av sverige matchen.. men andreas väckte mig :( haha.  men iaf, senaste gången jag tittade på klockan var hon 05:40 och då somna jag inte heller. men kanske runt 6, så precis när jag somnat så kommer adde in och lägger sig brevid mig, så då vaknar man givetvis. så han la sig och krama om mig, sen så somna vi, och det värsta av allt var att jag ställt klockan på 06:50 haha. men sov till 07:20 så man kan säga att jag sov en timme inatt.. huha..

idag:
idag så började vi 08:30 och vi 4:a tog bussen ifrån andreas 07:58 så träffa vi fawogodda vid bussen, 
i skolan så började vi ju med att bygga lekstugor igår. så fortsatte idag, och GUD SÅ JÄVLA LACK JAG ÄR PÅ MIN GRUPP SOM JAG ARBETAR MED! fy..  dom flesta sitter och gör inte ett skit, (nämner inga namn) står och tittar på när jag, sofia, björn, christopher och johan sliter som djur för att få det klart.. och vi är ca. 10 st i våran grupp, så man kan säga att hälften inte gör ett skit. åååh!  och för det första så mäte dom fel också. när jag och sofia sa att do hade fel så fortsatte dom med att göra fel. lacklacklack.. men som tur var det lätt att fixa till, men man kan säga att det verkligen heta till där i bygghallen idag, gud man kan fan tro jag har nå adhd-syndromer men icke det har jag inte, men blev så jäkla arg. och bättre humör blir man inte på när man sovit ca. 1 timme heller. menmen..
efter skolan så åkte jag hem till andreas, skottade utanför hans hus, allt för att hjälpa till. hihi
han kom hen kanske 20 min efter mig, så jag satt i soffan när han kom hem så satt han sig brevid, alldeles tätt intill mig, då jag satt och läste SOLO-tidningen, han läste väl säkert lite titt som tätt mellan raderna. men sedan la jag ifrån mig tidningen, och la mig på andreas bröst och somna på engång kan jag lovaa! fy vad trött jag var, och andreas sa "m du somnar nu så får inte jag sova" för klockan var runt 20 över 3 trorja, och han hade samling 17:40 på nynäs för han skulle ha match, och han fick inte somna för att om vi skullle glömma bort tiden, och han skulle äta. men tror ni inte den gullplutten somna eller? hah.  jo självklart! så efter nån timme vakna jag som ett skott och kolla på klockan och då var den 16:20 och vi skulle ta 16:58 bussen, så tor ni han hann äta eller ? nejnej, bara några mackor och sen så drog vi till bussen, men han hoppa av vid max och käka där tror jag,
själv så möte jag mamma nere på stan så åkte vi och köpte mat, på american take away.
Så tog med det hem och åt. sen så har jag inte gjort nånting typ, haha, skulle hjälpt mamma med hennes hår att färga det. men blev tydligen inte av. så just nu sitter jag och tittar på vampire daries (?)
så orkar inte skriva mer.
hörs imorgon, puss och godnatt säger jag för mig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0