byggarbeeeeete

tog 08:00 bussen till skolan med bejbi ♥
vad där till halv 9, och göthe var sen som vanligt..men iaf när han väl var där så fick vi börja rita upp våra bostäder.. alltså upp ifrån, tänk er att lyfta bort taket och sen ner bara,
och man ska tänka bort alla möbler. sen så hade vi matte i 1 timme och 10 minuter,
sen lunch och efter lunch fick vi fortsätta med att rita upp..
och sedan så åkte vi på studiebesök ner till högskloan där dom håller på och bygger
fick veta vad dom gjorde och så, kan säga att det var ruskigt kallt där
FYFAAAAAN! vill ha sommar nu på engång!!!!! :(
menmen, just nu är jag hemma men ska åka snart igen
ska till testebo, och stå i kiosken. höhö no life.. ska vara där till 17:00 så kanske tar 16:20 bussen.
nu ska jag käka så jag får nått i magen,  för ska vara där till 9..
 skriver mer ikväll kanske,  ska iaf hem till andreas och sova trorjag.
eftersom han bor brevid så är det ju inte alls långt att gå, och så slipper jag ta bussen hem också.

paalam 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0