godkväll

just nu sitter jag här och gör nada, eller sitter och ritar med lillasyser i henne princessbok.
lite snäll kan man väl vara, och eftersom jag färglägger så jäkla noga så tycker hon att det blir så fint..

idag så har jag bara varit med andreas efter skolan, slutade 12:50 så tog bussen ner på stan och möte honom för han åkte ner tidigare, för jag följde med jennifer ner till biblioteket och låna en bok, för vi har fått nå böcker på svenskan fick välja mellan 6 st, så jag tog självklart den som var mest lättläst och tunnast för orkar inte läsa jag inte, den ska vara färdig läst om 4 veckor med.. så ja, ni förstår, haha!
jag tog iaf 17:28 bussen ifrån andreas och hem, ruskigt skönt att komma hem efter att jag inte har varit här sen i fredags, träffa syskonen och så, alltid lika roligt att komma hem när någon har saknat mig som dom alltid gör.. hihihh så när jag kom hem iaf så satt jag mig och spela plump med mamma och simon, sen så har jag inte gjort så mycket mer idag,  just nu sås sitter jag och väntar på att paradise ska börja, KUNGPROGRAM! hah

imorgon så ska vi till hemlingby på morgonen, på nya schema så har vi 2 timmars idrott. så imorgon ska vi åka längskidor i h-b, så får väl hoppas på att man får åka pulka ist! haha
det är iaf jag lite bättre på! menmen, vi ska grilla korv och hamburgare där också..
sen så har vi lunch men äter väl inge i skolan om vi grillar där, så efter har vi matte dårå
sen så slutar vi 14:10 trorja?
aja, pallar ej skriva mer..  blir mer imorgon!
eller föresten ska till driver med andreas imorn med, ska göra syntest eller vad det heter..
cheeeeeea!

lugggggggggen!   ser ut som en barnrumpa jag vet,
men finns inte mycket att göra nu.  hihh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0