hemfärd snart

på rubriken så låter det som om jag är väldigt lång hemifrån men i självaverket så är jag hemma hos andreas.
men jag har varit här sen nyår och inte varit hemma sen dess..
så ska bli riktigt skönt att komma hem, men endå inte. tycker om att vara här så skarpt mycket!
andreas mamma är kanske den snällaste jag vet!
under denna dag så har det inte hänt mycket kan jag lova.
har bara legat i soffan eller varit uppe på andreas rum och gjort nada!
har iaf kollat på mamma mia. den filmen gillar jag skarpt!
andreas åkte nyss på träning så är här helt själv nu med hunden.
ska snart gå ut med henne, sen gå ut till bussen.
:)

en trött och osminkad emelie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0