måndag

började skolan 09:35 idag och slutade 12:50 men vi skulle vara kvar i aulan och lyssna på någonting
om framtiden, om valen och sådär.. och om att plugga vidare på högskolan, vetinte riktigt..
efter att det var slut så tog jag och tjejerna bussen ner på stan, gick runt och kikade lite
följde med sofia och åt och sådär, hittade iaf en ny foundation (?) en ny puder och en mascara,
och en sjal.. ska åka ner mer denna vecka kanske imorgon, hittade ganska mycket jag ville ha!
jag och josefin tog 15:50 bussen hem, hon skulle egentligen hänkat med mig, men sen så ringde hennes mamma
och hon sa då att josefin skulle hem och äta. kanske ringer henne snart och kollar om hon kan komma över!
just nu sitter jag här och lyssnar på musik, kid cudi! så grymaaaa. speciellt  simple as och några mer.


Kommentarer
Postat av: jossan

du skulle ha ringt, hade tråkigt :/

2010-01-26 @ 13:54:59
Postat av: Anonym

jag glömde att ringa, börja göra en massa annat :) puss baby

2010-01-26 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0