nyvaken

ja, rubtiken säger ju ganska mycket. vaknade för en stundsen, har precis käkat frukost
och nu sitter jag och tittar på harry potter och den flamande bägaren tror jag att det var :) ghah
och förlåt för dålig updaternade denna vecka.. men jag ska försöka komma igen.
men iaf nyår var super!
hade middag med tjejerna och så, sjöng singstar, spela nhl och hade det super mysigt!
gick sen ner på stan och titta på fyrverkerierna och träffade folk.
efter det så drog vi upp till sofia igen, där vi hade haft middag.
sen följde vi med josefin och lina till bussen vid 20 över 1 tror jag den var, sen
så gick vi hem igen jag var faktiskt ganska trött jag, så vi satt oss och titta på nån film,
mr,mrs smith (?) sen så tog jag 20 över 2 bussen hem till andreas.
så nu har jag skrivit lite kort om nyår..
kanske kommer bilder sen när sofia tar sig tid att skicka!

ne nu ska jag fortsätta titta på harrrypotter och vänta på att andreas kommer..
cyaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte bäretta vad du och adde ska göra på er 3års dag ? ;o =D

2010-01-03 @ 19:49:56
Postat av: emelie lindblad

det kommmer vell då den dagen kommer ;) hah

föresten vem är det som vill veta?

2010-01-03 @ 23:18:51
URL: http://elinhirsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0