söndag

kom hem till andreas för en timme sedan ungefär..
att sköta kiosken gick ju som smort, ingen konst för mig inte.
stog med en jätte trevlig/snäll kille, som tydligen går på samma skola som mig
fast på teknik "nånting" i 3an.

sitter nu i soffan, med datan i knä
och tittar lite titt som  tätt på tv, där andreas sitter och spelar nhl2010
förstår inte hur det kan vara så roligt? att sitta framför ett tv spel liksom..
fast okej, ibland tycker jag det är roligt också, men inte att utmana honom
för då förlorar man ju alltid, eller nångång kan man ju vinna
men jag är ju lite av en dåligförlorare jag med.. hihi
snart ska vi äta, eller börja göra iordning mat iaf, men vet inte vad det blir för gott.
får se senare.  sover antagligen kvar här inatt, har absolut ingen lust att åka hem.
imorgon börjar vi  09:35 och slutar 12:50 trorjag..
ska ner på stan efter skolan iaf, behöver en ny foundation (?)
och lite nytt i garderoben med! får se om jag hittar lite smått och gott imorgon då!


trötter ..

Kommentarer
Postat av: elin hirsch

finis (:

2010-02-03 @ 20:25:35
URL: http://elinhirsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0