sweetdreams

nu har luggen rykt, stod och tvivla flera gånger, och tänkte om jag skulle klippa snelugg ist?
men det blev rak! fast ångrar mig redan, höhöhö!
ser ut som en liten barnruumpa! hih
aja, kommer bild i promise! inte hunnut knäppt någon ännu.
men ni får inte mobba mig okej?! HAH

ni ska jag knäppa av denna plåtburk och och krypa ner till kojs,
skola imorgon, men som tur har vi sovmorgon till halv 10, lång sovmorgon vÀ?
nej jag vet, snålis lärare!
och hatar vårat nya schema föresten!
vi har typ slutat tidigt 2 dagar förra schemat, 11 en dag och 1 den andra
nu har vi bara en tidig dag, och då slutar vi 12:50 och sen resten av veckan vid 3 eller 4 :( BLÄÄÄH!
aja, godnatt!


+ så älskar jag min andreas hirsch så himlahimla mycket!!
inget mig utan dig. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0