tisdag

sitter nu hemma hos andreas, slutade 14:10 idag.. och åkte längdskidor på idrotten som sagt, och ja.. det tog en halv timme för mig, sofia och josefin runt 2,5 spåret.. lite illa!
och om man ville ha MVG  så skulle man åka 4 varv, och för VG var det 3 varv, vi åkte bara 1. hihi (a'
men för det första så var vi 45 min försenade, för att det inte var någon som kunde plinga,  vi skulle hoppat av vid donken uppe i hemstad, men precis vid den busshållplatsen så sa sofia hallå har ni tnäkt på att plinga så då gjorde jag det precis, men han stanna inte så fick kliva av uppe vid john bauer.. så gick därigenom mot järvsta och sen till h-b,  höhö tog 45 min för oss, + så satt ju björn och ninja med på bussen och dom kunde såklart inte heller ha plingat, så vi satt där 6 st och ingen plinga! och dom kan ju inte skyla på mig tycker jag, haha för jag satt och prata med mammi!
när vi väl var framme så satt vi på oss pjukerna och tog skidorna till spåret och åkte.
och sen så tog vi bussen tillbaka till skolan.. möte sanna och sådär.

just nu sitter jag och gör ingenting.
får se vad som händer,
senare så ska jag åkte till syster och göra henne sällskap..

skriver mer senare när jag kommit hem!
lovvooooooooove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0