trött trött trött..

höh, no life. vaknade runt halv 1,  låg och tittade på film till 02:20 inatt för att jag försökte hålla
mig vaken till hockeyn som börja 03:00 men jag somna lika fort som filmen tog slut.
adde ställde iaf klockan så att han skulle vakna då, men han somna om lika fort som den ringde..
ingen hjälp där heller att försöka se på nån match inte, men som tur var så var matchen i repris när vi vakna så såg alla 3 perioder men missa några minuter i första.  SKÖNT!
men iaf usa vann med 5-2 jävla skit!
sitter nu nere i soffan med datan i knär och tittar på smallville(?)
får se vad som händer idag. jag ska hem to me ikväll iaf,
så ja får se helt enkelt vart  kvällen tar vägen :)
/ e

tröttnacke..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0