23 juli, 2010

ligger hemma hos mitt hjärtegull nu ♥.. ska väl ta och röra min röv hemmåt strax, men har ingen lust alls men sa till mami att jag skulle komma hem på förmiddan nångång. osmart! för här är jag helt ensam, och hemma är de en massa snorungar till syskon som springer omkring och drygar! haha (; lite smått drygt sådär..

men iaf, iförrgår så hämtade jag ut två gratis biobiljetter till bröderna karlsson som jag och andreas ska gå på den 26/7 alltså  4 dagar före premiären är, ganska så nice! och de är ju en komedi också, så hoppas den är bra! :)

ikväll så kanske jag och andreas ska hitta på något med ett par vänner, så får se hur kvällen slutar, har ingen lust alls att sitta hemma..  är lite smått party-sugen? ;) haha.


→  bröderna karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0