supernova

hellu där! :)
är hemma hos andreas nu, ska strax gå ner och lägga mig ute i solen med hans mami, är underbart väder idag! skulle egentligen åkt och badat idag med philip och oliver, men philip blev sjuk så då blev de inget av..

igår så var jag på victoria badet med andreas och hans family, var jätte härligt i vattnet! och älskar att de är så himla klart vatten! bästa stället som jag vet är att bada på. hihi

senare idag så ska jag vara med andreas tror jag. får se.. men ska iaf ner på stan och köpa ny bikini, får se om jag ska möa upp mamma, eller om andreas följer med istället men ska få pengar av mami iaf!  :) imorgon så kanske jag och andreas   & ett par vännner sticker ut till limön över dagen, så mysigt där.

men nu ska jag ut och lägga mig, vi hörs när vi hörs ;)


en liten morgonbild på mig, är så sjukt trött idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0