onsdag 23 juni 2010

godmorgon :)
ligger nu och tittar på design simon&tomas.  haha älskar sånna program, inredningsprogram alltså! när de är slut så ska jag ner och äta frukost och sedan ta cykeln  hem till mig.. har inte varit hemma sedan i lördags, så tror min mami saknar mig lite nu ihihii. men jag behöver nya kläder, badkläder och sådär.. kanske sover hemma hos andreas i natt igen, men känner att jag kanske vill sova hemma.  men min lilla prins vill att jag sover här, eftersom han jobbar.. men jag sa att vi inte behövde sova med varandra varje dag..  man behöver ju liksom space.. men iaf.  det är kanon väder ute nu. så ska bli härligt att cykla hem i detta väder, funderar på att kanske dra och bada senare? får se om de är någon som har lust att hänga med!? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0