torsdag 10 juni

hejhej, idag så började jag 11:00 och då skulle vi mötas i bulongern (?) min klass + paralellklass, vi spelade brännbol, minigolf och fick glass.. fick typ gå när vi ville men, jag sofia, josefin, andreas,hampus och björn drog runt 2tiden.gick upp till p7, hämtade våra grejer ifrån skåpen =snickarbrallor, tröjor m.m.. efterde så drog jag ich brudarna och sola, tog en 25 minutare! sen efter de så ick jag och möte andreas vid bussen så åkte vi hem till mig.  hann inte mer än in innanför dörren nästan så åkte vi ner på stan igen och köpte lösnaglar jag tänkte ha på mig imorgon på skolavslutningen! hohohoSOOMMMMARLOV! yippe. och imorgon så får vi reda på vilken inriktning vi har kommit in på, och om jag inte kommit in på trä så dör jag! kommer fan gå därifrån då! aja. nu ska jag måla tånaglarna och sedan krypa ner i sängen, ska ju vara i skolan 08:30 imorgon.. puhhfh, jobbigt!
godnatttt! ♥

min skolavslutnings outfit kanske dyker upp här imorgon, men annars så på lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0