godmorgon!

vaknade alldeles nyss, och just nu sitter jag här nere i vardagsrummet själv. för andreas och erik sover fortfarande och pernilla och philip har åkt ut till andreas mormor och morfar. så nu väntar jag på att dom där slöfockarna där uppe ska vakna så vi kan äta frukost. hah jag somnade runt 5 inatt, men vakna lite titt som tätt då  andreas och erik spela nhl. fast dom la sig halv 6. och då blev jag pigg som attan, för jag låg emellan erik och andreas och sov första gången i bäddsoffan men på fel håll. så var tvungen att vrida mig när andreas skulle lägga sig brevid mig och sova, och då trodde jag typ att det var morgon för det var så jäkla ljust ute, att det kan ändras så fort på en halv timme? helt sjukt ju. haha.. det var egentligen menat att jag och andreas skulle följa med ut till hans mormor men blev ju ej så pga att vi somna så sent. så vet inte riktigt vad jag ska göra nu. kanske tänker åka till sofia ett tag och umgås med henne. men vi får se hur de blir!

föresten, inatt så titta vi på luftslottet som sprängdes, trodde aldrig att dom skulle gå med på det eftersom dom bara ska spela hela tiden, men det gjorde dem. för erik hade viljat sett den han med. så det var prima och kan säga att den var sjukt bra! älskar alla dom där filmerna.slut lisbeth salander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0