BADAT FÖR FÖRSTA GÅNGEN I ÅR.

har precis ätit middag med familjen, lövbiff, pommes och beasås!
och nu sitter jag och kollar på hockey vm, ryssland - canada.. kvartsfinal mellan dom. just nu så står det 0-0. hann se första perioden av sverige - danmark förut idag innan jag stack och bada. någon som vet hur mycket det blev i den?! nyfiken! 

var ju och bada som jag skrev, och gud vad härligt det var! jätte skönt i vattnet, fast inte i början eller jag och josefin sprang i och doppa oss och var sedan kvar i vatten ca 40 min? :) sen så satt vi bara och softade en strund. efter allt badande så åkte vi förbi andreas en snabbis för jag skulle kolla efter ett par papper som var mina, men hittade dom inte.. kom hem runt halv 8 så har inte varit hemma så länge, ska strax gå och duscha och sådär sedan krypa ner i sängen och kanske kika på någon film? andreas sa att han kanske skulle komma förbi senare? men det får vi se hur de blir med det :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0