FRYSEEEER!!

kom ifrån strömsbro för ca en timme sedan.. och gud så kallt det var i vattnet idag, värsta gångem idag! var vid trädet och hoppade, så jävla härligt&roligt.  men kallt som sagt!!

ligger just nu i min säng under täcker med alla kläder på och fryser fortfarande, mina händer är iskalla och tårna lika så..  buhu :(  kändes som om de vore 5 minus i vattnet idag, jag brukar aldrig gnälla så här för jag verkligen älskar att bada fan de bästa jag vet!  men idag var de fruktansvärt. men jag pinade mig att vara i och hoppa ett par gånger ifrån trädet!  är man väl där och ska bada så måste man ju göra de också!

nej nu ska jag stänga ner här och titta på sex and the city, dom börjar ju om nu så nu är det säsong 1 del 1, helt från början alltså.. och jag bara längtar till andra filmen kommer ut.  JAG VILL SE DEN! verkar helbra! brudarna är ju så grymma! godnatt på er! puss&kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0