hemma hos andreas nu..

sitter ute i solen nu när jag skriver detta, så jäkla härligt väder ute! sitter i shorts & t-shirt..  och lyssnar på musik så klart! andreas följde med erik en stund på stan så jag är hemma själv hos honom just nu, för phille åkte precis till hans pappia..

jag slapp att åka och köpa gymkort mami hade redan gjort det, så himla great! kan jag njuta av solen istället hihi, men tänkte dar och träna imorgon? hoppas någon av mina vänner har lust att hänga med!

nej nu ska jag inte sitte här och skriva mer.. vill ju njuta av solen såklart!´skriver mer när jag kommer hem ikväll :)

kan dock inte bjuda på en bild, för andreas webcam är de nå fel på! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0