little brother willley

hejhej, sitter hemma hos storasyster nu med simon och andreas.. vi åkte hit för att passa lilla alfons för att mad och niklas skulle gå ut och äta middag med ett par vänner.

innan vi åkte hit så åkte vi och träffa simons och min lillebror william och daddy var där en sväng, och när vi skulle åka så var william ap grinig.. don't know why, för när vi skulle cykla vidare hit så hade han gått och gömt sig, så vi leta reda på honom och så hitta jag honom så sa jag "hörru din snorkråka varför sitter du här" så svara han inte och var skit sur, och sa att han var jätte arg på mig och simon för att vi hade kallat hanen massa dumma saker som vi ej hade gjort.. så då fråga jag vad jag hade sagt, han bah "du kalla mig snorkråka och jag gillar inte att bli kallad så" och så var han jätte sur, så då jag bah "men kom fram så jag kan säga förlåt och ge dig en kram så åker vi", så sa han "nej jag tänker inte göra det, ni kan dra härifrån jag vill inte se er här, jag tänker aldrig förlåta er och kommer vara arg hela livet" och jag" fine, jag sticker nu". så kom han fram och ändå och var ledsen och vi kramades och jag sa "förlåt för att jag kallade dig "snorkråka"hahaha, och shit han är bara 7år och håller på som om han vore 10 och är nästan lika stor som en 10åring, och har storlek 38? en storlek mer än mig och jag är 17. HAHA!

aja, blev ingen dusch när andreas kom hem, så vi tar det ikväll när vi kommer hem! och dom köpte ingen tårta heller, det visade sig att dom beställde en smörgåstårta ist.. det var andreas som sa att dom skulle köpa men anyway vi grillade och hade oss innan idag, blev grillad kyckling, pommes och beasås, muuums!

senare så cyklar vi till andreas och sover. han fyller ju imorgon som sagt. kanske ska ge han frukost på sängen?  hihi tror ni han blir glad då?! :) nej nu ska jag vara social med dom här två boysen, skriver kanske mer senare hemma hos andreas! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0