today is a new day

tjatja, kom nyss hem ifrån staden gick och kikade runt ett litet tag med andreas idag. jag köpte 2 t-shirtar en till honom och en till mig =) ska strax äta mat, är jätte hungrig nu.. har inte ätit sedan skolan då jag knappt åt något för det var inte så god mat..

senare så kanske jag tar bussen eller cyklar ner tilll andreas, tänkte sova där inatt :) kanske blir för kallt för att cykla? jätte tråkigt väder ute, grått och små duggar lite. igår var himlen alldeles klar blå och solen sken hela dagen och varmt var det! vi hörs imorgon!


en varm och skön sommarkväll i halmstad förra sommaren!
spelar minigolf om de inte syns, hade världens skönaste bana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0