ursäkta

att jag inte skrivit på 2 dagar..

igår så var jag i furuvik med familjen + andreas. josefin var där med hennes familj också, så hon och jonte gick med mig, andreas och simon.. hade ju ingen vidare lust att gå runt med familjen.  åke några karuseller med folket men inte var de många eller, finns ju inte direkt nå roliga/härliga åkaktraktioner där. efter några timmar så lämnade jag och andreas simon och de andra så gick vi och satt oss med systerryster, vi gick bort till amazonas floden och åkte den med mina småsystrar..  det som var ett + med dagen var att det var så himla härligt väder skinande sol och inte ett moln på himlen. - var att det var 9000 pers där och de har ju inte så himla mycket karuseller där, så man fick stå i kö ganska länge och det var flockat överallt..

igår efter att vi kom hem ifrån furuvik så åt vi kinamat med familjen och sedan åkte vi till strömsbro och badade, jag, lina, simon, adde, jenny och josefin fast det var bara jag, simon och jossey som bada dom andra tyckte vi var korkade som badade nu, men vattnet var hur härligt som helst. var nog i en timme eller så, eller iaf jag och josefin simon gick upp ganska tidigt.. efter allt badande så åkte vi hem till andreas och var där, softade lite bara tog de lugnt och sådär. tills jag och josefin blev övertrötta och flumma runt, både hon och jag garvar åt allt då! vi är så lika med det, och vi har så kul tillsammans oftast! medans simon och andreas sitter och garvar åt oss två eller tycker att vi är dryga, haha!

just nu är jag hemma hos mig, cyklade i regnet hem.. inte ruuligt! men hade ingen vidare lust att vara kvar hos andreas för han skulle vara med erik ett tag, dem skulle titta på hockyn (sverige förlora i semin igår så  de spelar om 3:e eller 4:e plats) och så skulle de lira nhl (xbox).. så inte så roligt att vara där, men blev dygnblött påvägen hem. så nu sitter jag i mitt rum med bara en tröja och har krypit under täcket.. ska nog lägga mig och titta på en film, det är ju så mysigt när de är grått och trist ute. simon ligger här inne också med sin data i knät.
vi hörs senare! puss ♥

glömde knäppa kort igår i furuvik, men lägger upp en kart bild över hela parken!
visste ni att det är i furuvik som barnprogramet wild kidz spelas in på i år? liksom lilla gävle blir känt? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0