the perfect man

vet att jag inte uppdaterat på flera fleeera timmar! men andreas fyllde ju år igår som sagt och kvällen spenderade vi med ett par vänner till oss, vi spelade fotboll och grilla och hade oss i det härliga vädret!

idag så vaknade vi ca 12 och klev upp och fixa oss för att sedan fortsätta hem till andreas pappa, för dom skulle fira honom där men hans pappas släkt dvs farmor och farfar och så :)

just nu så sitter jag och tittar på  the perfect man på 3an, har sett den flera gånger förr.. men den får duga ikväll för jag okrar verkligen inte titta på hockeyn som andreas och simon gör.. sverige leder och de är ju bra iallafall!
och ja vi är hemma hos mig just nu, vi kom hit vid 7.

skriver mer imorgon, har ingen lust just nu för håller på och fixar med ipoden och sådär nu..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0