yout love is my drug

hellu! kom nyss hem ifrån big'sis mad! cyklade dit vid tolv/ett tiden med lillasyster. andreas och simon tog sig en prommis dit. vi käka mat och fikade och hade oss. nu påvägen hem så började ju det självklart att regna!! och har man en lillasyster som ska fylla 6år så går det ju inte precis fort. så fick ta mig tid att vänta på henne, även fast håret skulle krulla upp sig och stå åt alla håll ;) haha simon och andreas hade ju iallafall tur som fick skjuts.

just nu så nästan spöregnar det ute och jag sitter inne i mitt rum och kollar på the hills. andreas åkte hem till sig för att spela nhl med erik? aja han kommer sen iallafall om jag inte tar mig dit istället. skriver mer ikväll. eller senare, kanske lägger in ett inlägg med vad jag och mami beställde igår ikväll/natt jag gick iallafall och la mig innan hon var klar så hoppas hon har skickat efter det! annars jäklar! haha
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0